Forum Diety Proteinowej   

Forum dietetyczne strony na temat diety proteinowej


  • Reklamy

Ciasteczka maślane

Przepisy na desery

Re: Ciasteczka maślane

Postprzez liliann » 12 Sie 2011, 14:21

gosiak8209 napisał(a):
paolka napisał(a):Gosiak, w jakich foremkach je piekłaś, że Ci takie ładne wyszły??? :shock:

tylko ta najwieksza mam

Image

wiec troszke sie z tymi ciachami bawilam bo musialam niestety ciacho po ciachu nakladac ale sie oplacalo chyba...


Chcesz powiedzieć, że piekłaś po jednym ciastku? :) :ups:
...Nie rezygnuj z czegoś, co wymaga czasu, bo ten czas i tak w końcu minie...
Awatar użytkownika
liliann
GADUŁA
GADUŁA
 
Posty: 949
Rejestracja: 21 Gru 2010, 16:12
Miejscowość: mazowsze

Reklamy

Re: Ciasteczka maślane

Postprzez gosiak8209 » 12 Sie 2011, 14:32

liliann napisał(a):Chcesz powiedzieć, że piekłaś po jednym ciastku? :) :ups:

nie, nie pieklam po jednym :haha: tylko przykladalam foremke na papier wypelnialam ja tym ciastem i podnosilam a ciacho zostawalo na papierze, mazidelko sie troszke rozplywalo ale chyba dzieki temu wyszly takie ladne serduszka
Image
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZAPRASZAM NA POGADUCHY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zakrecony Gosiaczek:
http://forum.dietaproteinowa.tv/viewtopic.php?f=19&t=7153
gosiak8209
GADUŁA
GADUŁA
 
Posty: 697
Rejestracja: 29 Lip 2011, 20:51

Re: Ciasteczka maślane

Postprzez liliann » 12 Sie 2011, 14:36

Uf.. już myślałam :)
Śliczne wyszły.
...Nie rezygnuj z czegoś, co wymaga czasu, bo ten czas i tak w końcu minie...
Awatar użytkownika
liliann
GADUŁA
GADUŁA
 
Posty: 949
Rejestracja: 21 Gru 2010, 16:12
Miejscowość: mazowsze

Re: Ciasteczka maślane

Postprzez gosiak8209 » 12 Sie 2011, 14:40

paolka napisał(a):To ta masa musiała Ci wyjść bardzo gęsta skoro mogłaś ją potraktować w ten sposób. :shock:

wlasnie ze nie wyszla taka gesta, mazalo sie jak cho...ra ale czego sie nie robi dla pysznych ciasteczek...
pierwszy raz zrobilam polowe wykladajac lyzeczka na papier ale byly takie bez charakteru a ze moja kuchnia nie jest tak wyposazona, (tylko to serducho znalazlam) bo dopiero od rozpoczecia diety zeczelam spedzac czas w kuchni to musialam sie ratowac tym co mam... :P
Image
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZAPRASZAM NA POGADUCHY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zakrecony Gosiaczek:
http://forum.dietaproteinowa.tv/viewtopic.php?f=19&t=7153
gosiak8209
GADUŁA
GADUŁA
 
Posty: 697
Rejestracja: 29 Lip 2011, 20:51

Re: Ciasteczka maślane

Postprzez gosiak8209 » 12 Sie 2011, 14:41

liliann napisał(a):Uf.. już myślałam :)
Śliczne wyszły.

dziekuje :D
Image
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZAPRASZAM NA POGADUCHY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zakrecony Gosiaczek:
http://forum.dietaproteinowa.tv/viewtopic.php?f=19&t=7153
gosiak8209
GADUŁA
GADUŁA
 
Posty: 697
Rejestracja: 29 Lip 2011, 20:51

Re: Ciasteczka maślane

Postprzez daria.b.87 » 13 Sie 2011, 20:10

Wyglądają super i pewnie tak smakują :) Dziewczyny może być chudy twaróg, taki z kostki ?
Jakiego Wy dałyście ? :oops:
daria.b.87
NOWY
NOWY
 
Posty: 3
Rejestracja: 06 Lip 2011, 19:23
Miejscowość: Zabrze

Re: Ciasteczka maślane

Postprzez gosiak8209 » 17 Sie 2011, 10:07

daria.b.87 napisał(a):Wyglądają super i pewnie tak smakują :) Dziewczyny może być chudy twaróg, taki z kostki ?
Jakiego Wy dałyście ? :oops:

ja u siebie nie mam twarogu w kostce tylko w pudeleczku i jest rzadszy ale smakuje super...
Image
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZAPRASZAM NA POGADUCHY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zakrecony Gosiaczek:
http://forum.dietaproteinowa.tv/viewtopic.php?f=19&t=7153
gosiak8209
GADUŁA
GADUŁA
 
Posty: 697
Rejestracja: 29 Lip 2011, 20:51

Re: Ciasteczka maślane

Postprzez gosiak8209 » 17 Sie 2011, 10:07

gosiak8209 napisał(a):
daria.b.87 napisał(a):Wyglądają super i pewnie tak smakują :) Dziewczyny może być chudy twaróg, taki z kostki ?
Jakiego Wy dałyście ? :oops:

a smakuja bombastycznie :mniam: :mniam: :mniam: :mniam:
Image
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZAPRASZAM NA POGADUCHY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zakrecony Gosiaczek:
http://forum.dietaproteinowa.tv/viewtopic.php?f=19&t=7153
gosiak8209
GADUŁA
GADUŁA
 
Posty: 697
Rejestracja: 29 Lip 2011, 20:51

Re: Ciasteczka maślane

Postprzez liliann » 17 Sie 2011, 10:28

daria.b.87 napisał(a):Wyglądają super i pewnie tak smakują :) Dziewczyny może być chudy twaróg, taki z kostki ?
Jakiego Wy dałyście ? :oops:


może spróbuj potraktować taki ser blenderem, żeby był gładki :)
...Nie rezygnuj z czegoś, co wymaga czasu, bo ten czas i tak w końcu minie...
Awatar użytkownika
liliann
GADUŁA
GADUŁA
 
Posty: 949
Rejestracja: 21 Gru 2010, 16:12
Miejscowość: mazowsze

Re: Ciasteczka maślane

Postprzez hunter2326 » 22 Sie 2011, 17:37

Kobitki, a ile dajecie aromatu na pozostałe proporcje? Bo nie chcę przedobrzyć ... Cały??

Zaraz się zabieram za wypieki, takiej mi ochoty narobiłyście :haha:
*** Put A Little Magic In Your Life ... ;) ***


Image



Widzę '7' z przodu!!! :)
hunter2326
OBSERWATOR
OBSERWATOR
 
Posty: 63
Rejestracja: 26 Paź 2010, 17:49

PoprzedniaNastępna


  • Reklamy

Wróć do Desery

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

  • Reklamy
cron