Strona 1 z 2

moje menu

PostWysłany: 04 Cze 2014, 12:06
przez madzia291111
dzis o 10:30 zjadlam tunczyka z puszki 2 jajka i jogurt 0 naturalny oprocz tego 2 kawy z mlekiem 0,5 i litr wody czy jest ok? jeszcze nie czuje glodu jak narazie

Re: moje menu

PostWysłany: 16 Wrz 2014, 12:49
przez AnnKowal12
To calkiem nie dawno:) Glod poczujesz za kilka godzin:)

Re: moje menu

PostWysłany: 13 Sty 2015, 19:49
przez Catwoman
Uff, nie chciałam zaśmiecać forum, tworząc nowy wątek, ale widzę, że ktoś kiedyś już to zrobił... Więc chciałabym wrzucić swoje żarełko na dni proteinowe i proteinowo-warzywne. Każdy komentarz i uwaga będą dla mnie błogosławieństwem ;)

DZIEŃ PROTEINOWY
Ś: 200 g twarogu chudego, 2 łyżki otrębów
IIŚ: 150 g serka wiejskiego lekkiego z Piątnicy
O: pojedyncza pierś z kurczaka (smażona na patelni wysmarowanej olejem rzepakowym, odmierzam sobie małą łyżeczkę)
K: pół makreli wędzonej

DZIEŃ PROTEINOWO-WARZYWNY
Ś: 100 g chudego twarogu, 2 łyżki otrębów owsianych, 1 papryka czerwona
IIŚ: 150 g serka wiejskiego, rzodkiewki, szczypiorek
O: pierś smażona jak wyżej, do tego jakieś warzywa gotowane (brokuły, kalafior, brukselka, fasolka zielona szparagowa)
K: 2 jajka na twardo, pomidorki koktajlowe, do tego jakieś warzywa gotowane

Z góry dzięki

Re: moje menu

PostWysłany: 14 Sty 2015, 13:55
przez Sebik
Catwoman nie jest źle, ale pamiętaj, że musisz uaktrakcyjniać menu, bo inaczej II faza szybko cię znudzi. Do 2 łyżek otrębów owsianych możesz dołożyć 1 łyżkę otrębów pszennych. Ważne też jest, żeby na PW była duża ilość warzyw, inaczej może szybko dojść do zakwaszenia.

Re: moje menu

PostWysłany: 14 Sty 2015, 14:26
przez Catwoman
Sebik napisał(a):Catwoman nie jest źle, ale pamiętaj, że musisz uaktrakcyjniać menu, bo inaczej II faza szybko cię znudzi. Do 2 łyżek otrębów owsianych możesz dołożyć 1 łyżkę otrębów pszennych. Ważne też jest, żeby na PW była duża ilość warzyw, inaczej może szybko dojść do zakwaszenia.


niech Ci Bóg w dzieciach wynagrodzi :P

tutaj jest tyle przepisów, że na pewno mi się nie znudzi ^^

Re: moje menu

PostWysłany: 09 Gru 2015, 09:01
przez halina29
A na jakie owoce można sobie pozwolić na diecie? Myślicie, że truskawki to dobry pomysł? Zobacz czy może jednak bardziej bezpiecznie jest jeść borówki?

Re: moje menu

PostWysłany: 21 Sty 2016, 08:33
przez maciek233
Uważacie, że otręby owsiane są dobre na masę mięśniową? Np takie jak te? http://melvit.pl/products/otreby/#!/otreby-gryczane-200g lubię sobie je zjeść z mlekiem ale dodaje jakieś rodzynki czy banana bo same to takie średnie są. Niby mają trochę białka. Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

Re: moje menu

PostWysłany: 14 Lut 2016, 09:09
przez Bacha22
maciek233 napisał(a):Uważacie, że otręby owsiane są dobre na masę mięśniową? Np takie jak te? http://melvit.pl/products/otreby/#!/otreby-gryczane-200g lubię sobie je zjeść z mlekiem ale dodaje jakieś rodzynki czy banana bo same to takie średnie są. Niby mają trochę białka. Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

Nie wiem czy dzałają na masę ale wiem że nie są wskazane na diecie Dukana.
Coś mi się wydaje że wpadłes na forum zareklamować się.

Re: moje menu

PostWysłany: 19 Lut 2016, 13:34
przez halosiema
nic się nie przejmuj od zjedzenia 2 łyżek otrębów nie urosną Ci mięśnie ;) a dieta jest trochę uboga kalorycznie. Nie zapominaj o warzywach

--
Formalności związane z zakupem mieszkania

Re: moje menu

PostWysłany: 12 Gru 2016, 22:40
przez ancziaxx
czesc