Forum Diety Proteinowej   

Forum dietetyczne strony na temat diety proteinowej


  • Reklamy

dieta a wesele /wyjazd/praca/szkoła/kino

Pytania, odpowiedzi oraz porady związane ze stosowaniem diety proteinowej (etapy, rytm, zasady itd.). Moderatorka: Skadi

Re: Miesięczny wyjazd - co robić??

Postprzez gosia13586 » 24 Lis 2011, 20:24

Ja proponuje Ci podchodzic do jedzenia z rozsadkiem, moze bedzie tak ze czesc posilkow bedzie zgrywala sie z dukanowskimi ;) na pewno proponuje kupic otreby owsiane i spozywac zalecana dawke przez caly pobyt, na jedna paczke wychodzi 12 lyzek stolowych czyli 1 paczka wystarczy Ci na 4 dni, czyli powinnas kupic 8 paczek, mam nadzieje ze sie nie pomylilam :mrgreen: spokojnie wystarczy Ci na miesiac, jesli oczywiscie jesz 3 lyzki otreb, bo jesli 2 to liczba paczek sie zmieni :) co do 5 dni proteinowych na pewno bedzie to obciazenie jesli jestes przy trybie 1/1, ale znasz najlepiej swoj organizm wiec powinnas sama zadecydowac, mysle ze mozesz sprobowac,jesli bedziesz sie zle czula to przerwiesz i nastepnego dnia bedziesz na PW, decyzja nalezy do Ciebie :) pozdrawiam cieplutko ;)
........................:(....................:(........................................:(.............
Moj dzienniczek zapraszam :) http://forum.dietaproteinowa.tv/viewtopic.php?f=19&t=8022
gosia13586
STAŁY BYWALEC
STAŁY BYWALEC
 
Posty: 272
Rejestracja: 20 Sty 2011, 18:53

Reklamy

Re: Miesięczny wyjazd - co robić??

Postprzez sunnyafternoon » 24 Lis 2011, 21:08

Dzięki za odpowiedź :) Otręby już kupiłam, to była pierwsza rzecz o której pomyślałam :)
Poczekam jeszcze na opinie innych znawców tematu zanim podejmę decyzję o 5 dniach P. W sumie to bardzo dużo, zwłaszcza biorąc pod uwagę to, że u mnie uderzeniówka trwała 2 dni!!!
Image
sunnyafternoon
ZADOMOWIONY
ZADOMOWIONY
 
Posty: 493
Rejestracja: 26 Paź 2011, 11:35

Re: Miesięczny wyjazd - co robić??

Postprzez thefinalaction » 24 Lis 2011, 21:44

Przy Twoim BMI i tym ile już zrzuciłaś to wątpię, czy te 5 dni P coś da ;) Jak pisano wyżej - staraj się poprostu w miarę zdrowo jeść i w miarę Dukanowo, nie ma co się spinać ;) A po powrocie możesz spokojnie dokończyc dietę.
Image
Awatar użytkownika
thefinalaction
BYWALEC
BYWALEC
 
Posty: 141
Rejestracja: 29 Cze 2011, 17:11
Miejscowość: Wrocław

Re: Miesięczny wyjazd - co robić??

Postprzez sunnyafternoon » 25 Lis 2011, 11:55

Ok, dzięki :) Pozwalacie mi się dystansować, faktycznie jak patrzę na to z boku to myślę, że jeśli po prostu będę jeść w miarę racjonalnie, to będzie ok, a 5 dni P tylko zmęczy mój organizm. Wielkie dzięki za rady :calus: :calus: :calus:
Image
sunnyafternoon
ZADOMOWIONY
ZADOMOWIONY
 
Posty: 493
Rejestracja: 26 Paź 2011, 11:35

Re: Miesięczny wyjazd - co robić??

Postprzez gosia13586 » 25 Lis 2011, 18:03

Rozsadek do podstawa, pewnie bedzie dobrze ;)
........................:(....................:(........................................:(.............
Moj dzienniczek zapraszam :) http://forum.dietaproteinowa.tv/viewtopic.php?f=19&t=8022
gosia13586
STAŁY BYWALEC
STAŁY BYWALEC
 
Posty: 272
Rejestracja: 20 Sty 2011, 18:53

Re: Miesięczny wyjazd - co robić??

Postprzez sunnyafternoon » 25 Lis 2011, 20:41

Miejmy nadzieję :)
Image
sunnyafternoon
ZADOMOWIONY
ZADOMOWIONY
 
Posty: 493
Rejestracja: 26 Paź 2011, 11:35

Re: Miesięczny wyjazd - co robić??

Postprzez alutka.k » 30 Lis 2011, 12:09

napewno dasz rade,w hotelach sniadania sa zazwyczaj w formie bufetu,wiec napewno cos dla siebie wybierzesz,dodatkowo otreby,i mamy prawie polowe sukcesu,z obiadami bedzie ciezko o ile bedzie to narzucoen danie,ajk bedziesz mogla wybierac z karty napewno cos dla siebie znajdziesz :) powodzenia

p.s.uderzeniowka (bo tak to trzeba nazwac) przed wyjazdem jest bezsensu,jak wrocisz i waga pokarze nie to co chesz zobaczyc wtedy jakies 2-3 dni bialkowe nie zaszkodza ;)
alutka.k
STAŁY BYWALEC
STAŁY BYWALEC
 
Posty: 282
Rejestracja: 05 Lis 2010, 11:43
Miejscowość: opole

Re: dieta a wesele /wyjazd/praca/szkoła/kino

Postprzez drozdzowa » 07 Lut 2012, 09:39

Szukałam właśnie takiego tematu....bo też mam problem. Dietę Dukana miałam rozpocząć 1 lutego, ale koniec końców udało się dopiero 6 lutego (wczoraj :mrgreen: ). Wszystko super- fajnie, ale w sobotę 11 lutego wybieram się z moją połówką do Restauracji na kolację i balety. Problem w tym, że będę w czasie II fazy i nie wiem jak sobie poradzić. Znam menu, ale nie wiem jak się z nim bezpiecznie obejść. Oczywiście przy walentynkowej kolacji będzie wino... Paraliżuje mnie myśl o tym, że tego wieczoru mogę zawalić dietę i wszystko pójdzie na marne :(
Drogie dukanki, poradźcie :( Poniżej podaję to, co będzie podane podczas kolacji:
-Sałatka Capreze w sosie vinegrette z czosnkową ciabiatą
-Zraziki z polędwiczki wieprzowej z szynką i warzywami w aksamitnym sosie, z paprykowym puree, kuleczkami ziemniaczanymi i surówką wiosenną wzbogaconą lubczykiem
-Waniliowa poezja lodowa z gorącym syropem malinowym
-Czerwone wino

No pyszności, tylko jak poradzić sobie z tym na diecie dukana? Przecież nie będę siedziała cały wieczór i nic nie jadła o_O Yhhh...Już sam stres z tym związany powoduje, że żołądek mi się kurczy O_O...
Image

I faza 06.02-08.02 (0,9kg)
II faza 09.02- trwa ;)
Awatar użytkownika
drozdzowa
POCZĄTKUJĄCY
POCZĄTKUJĄCY
 
Posty: 11
Rejestracja: 05 Lut 2012, 17:53

Re: dieta a wesele /wyjazd/praca/szkoła/kino

Postprzez Kudiorr » 23 Lis 2016, 09:55

Mnie teraz czekają przyjęcia rodzinne poznań i też cięzko mi będzie utrzymać dietę :) Postaram się chociaż jakoś to załatwić.
Kudiorr
NOWY
NOWY
 
Posty: 1
Rejestracja: 23 Lis 2016, 09:53

Poprzednia


  • Reklamy

Wróć do Porady - stosowanie diety proteinowej

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

  • Reklamy