Forum Diety Proteinowej   

Forum dietetyczne strony na temat diety proteinowej


  • Reklamy

Jak chudniemy w poszczególnych dniach fazy ataku

Wasze rezultaty stosowania pierwszej fazy diety Dukana

Re: Jak chudniemy w poszczególnych dniach fazy ataku

Postprzez AnusiakFM » 14 Lis 2012, 20:08

Dzis moj 9-ty dzien I fazy. Szczerze mowiac( jestem drugi raz na Dukanie) tym razem I faza bez dramatow z mojej strony.mam tu na mysli tesknote za normalnym jedzeniem. Czuje sie super! Jednak martwi mnie fakt, ze bedac na uderzeniowce juz tyle dni, zgubilam dopiero 2 kg. Pamietam ze poprzednim razem(2 lata temu, na I faz. bylam 6 dni) efekty byly bardziej 'spektakularne'(4kg). Mam sie tym martwic? Czy to normalne?
<a href="http://straznik.dieta.pl/"><img src="http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=2233509b7b5ed21c1.png" border="0" width="420" height="90" alt="Twój Strażnik wagi" /></a>
AnusiakFM
NOWY
NOWY
 
Posty: 2
Rejestracja: 05 Lis 2012, 09:30

Reklamy

Re: Jak chudniemy w poszczególnych dniach fazy ataku

Postprzez djsilver » 14 Lis 2012, 21:14

Hej :) Tylko czytam ale może w końcu dodam coś od siebie ;)

To pierwsza moja dieta w życiu. Zacząłem w poniedziałek od rana :) więc dziś trzeci dzień. Oto moje wyniki:

1 dzien (waga początkowa)
godz 10.00 - 89,3 kg
2 dzien
godz 9.00 - 88,2 kg
3 dzien
godz 7.00 - 87,6 kg
4 dzien
godz 9.00 - 86,8 kg

Ważyłem się zawsze na czczo rano. Wynik mnie zadowala. Planuję I fazę zakończyć po 6 dniach gdyż mam około 18 kg do zrzucenia.
Tak prawdę mówiąc boję się trochę o nerki gdyż naczytałem się tego wszystkiego że trzeba uważać na nie, więc piję 3 litry wody na dzień i biorę vita-miner.
Pozdrawiam :)
Image

Faza I --> od 12.11.2012 do 17.11.2012 --> -3,5kg
Faza II -> od 18.11.2012 do ...(trwa)
djsilver
NOWY
NOWY
 
Posty: 3
Rejestracja: 16 Paź 2012, 21:24

Re: Jak chudniemy w poszczególnych dniach fazy ataku

Postprzez Cocaineeeen » 11 Sty 2013, 12:45

AnusiakFM może stosujesz złe składniki lub dorzucasz do jedzenia jakieś niedozwolone rzeczy? To mało prawdopodobne żeby tak wolno chudnąć na tej diecie, chociaż każdy organizm jest inny. Może później się ''rozkręcisz'' ;) chociaż wiadomo że szybszy spadek wagi motywuje :)
Image

F1:09.01-14.01.2013 -5 kg
F2: 15.01- i nadal trwa...


http://forum.dietaproteinowa.tv/viewtopic.php?f=19&t=9110&sid=f4f951e4c9f7b4fabb0c039e13ccfc04 <--- dzienniczek :)
Awatar użytkownika
Cocaineeeen
GADUŁA
GADUŁA
 
Posty: 853
Rejestracja: 17 Lis 2012, 19:27
Miejscowość: Białystok

Re: Jak chudniemy w poszczególnych dniach fazy ataku

Postprzez Maniek85 » 11 Sty 2013, 15:10

I faza to głównie woda. Tłuszcz się w 5 dni nie spali pewnie nawet w ilości kilku g. Zależy wiec ile tej wody było.
Maniek85
MODERATOR
MODERATOR
 
Posty: 611
Rejestracja: 06 Lut 2012, 21:59

Re: Jak chudniemy w poszczególnych dniach fazy ataku

Postprzez Cocaineeeen » 13 Sty 2013, 14:03

5 dzień uderzeniówki -5 kg ; ))) póki co idzie mi świetnie mam nadzieję że tym razem nie będę miała przestojów które zdemotywowaly mnie za pierwszym podejsciem:))) prawdę mówiąc teraz idzie mi lepiej może dlatego że jem głownie mięso a jajka i jogurty są tylko dodatkiem :)) Powodzenia dla wszystkich dukających !
Image

F1:09.01-14.01.2013 -5 kg
F2: 15.01- i nadal trwa...


http://forum.dietaproteinowa.tv/viewtopic.php?f=19&t=9110&sid=f4f951e4c9f7b4fabb0c039e13ccfc04 <--- dzienniczek :)
Awatar użytkownika
Cocaineeeen
GADUŁA
GADUŁA
 
Posty: 853
Rejestracja: 17 Lis 2012, 19:27
Miejscowość: Białystok

Re: Jak chudniemy w poszczególnych dniach fazy ataku

Postprzez martabydgoszcz » 24 Sty 2013, 17:37

4 dzien-2kg :)
Image
martabydgoszcz
NOWY
NOWY
 
Posty: 9
Rejestracja: 21 Sty 2013, 19:12
Miejscowość: bydgoszcz

Re: Jak chudniemy w poszczególnych dniach fazy ataku

Postprzez Vitalna » 14 Lut 2013, 00:07

Mi mija wlasnie 2 dzien i tylko 0,6 kg.. chociaz szczerze mowiac to co sie waze to moja waga bardziej rosnie niz spada... To moja pierwsza dieta, ale jezeli dalej tak pojdzie to nie bedzie fajnie.. po przeczytaniu waszych wypowiedzi spodziewalam sie bardziej spektakularnych wynikow..
Image

Idzie do przodu :D
12.02 Start I fazy.
Awatar użytkownika
Vitalna
NOWY
NOWY
 
Posty: 9
Rejestracja: 08 Lut 2013, 14:08
Miejscowość: Doncaster

Re: Jak chudniemy w poszczególnych dniach fazy ataku

Postprzez Beni » 14 Lut 2013, 06:29

spektakularnych efektów po dwoch dniach??? Ludzie, trzymajcie mnie.... :shock:
Image
Awatar użytkownika
Beni
GADUŁA
GADUŁA
 
Posty: 689
Rejestracja: 26 Mar 2012, 19:58

Re: Jak chudniemy w poszczególnych dniach fazy ataku

Postprzez Pleplata » 14 Lut 2013, 09:37

Ja to sie zastanawiam jak Ty wytrzymasz miesiac,dwa albo wiecej skoro po 2 dniach jestes juz zniechecona....
SLIMMING WORLD
Image

A było tak pięknie.. 24.04.2013
Image
Awatar użytkownika
Pleplata
TWARDZIEL FORUMOWY
TWARDZIEL FORUMOWY
 
Posty: 1751
Rejestracja: 29 Paź 2012, 21:32
Miejscowość: Irlandia

Re: Jak chudniemy w poszczególnych dniach fazy ataku

Postprzez Maniek85 » 14 Lut 2013, 10:14

Vitalna napisał(a):Mi mija wlasnie 2 dzien i tylko 0,6 kg.. chociaz szczerze mowiac to co sie waze to moja waga bardziej rosnie niz spada... To moja pierwsza dieta, ale jezeli dalej tak pojdzie to nie bedzie fajnie.. po przeczytaniu waszych wypowiedzi spodziewalam sie bardziej spektakularnych wynikow..

1g tłuszczu zawiera to 9kcal. 1kg tłuszczu to 7000-9000 kcal. A więc żeby stracić 1 kg tłuszczu trzeba spalić właśnie te 7000-9000 kcal. Czy jest to możliwe w 2 dni? Albo nawet w tydzień?
Maniek85
MODERATOR
MODERATOR
 
Posty: 611
Rejestracja: 06 Lut 2012, 21:59

PoprzedniaNastępna


  • Reklamy

Wróć do Rezultaty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

  • Reklamy