Forum Diety Proteinowej   

Forum dietetyczne strony na temat diety proteinowej


  • Reklamy

Co zamiast słodzika?

Pytanie związane ze stosowaniem fazy uderzeniowej

Re: Co zamiast słodzika?

Postprzez PaulinaTralalina » 20 Kwi 2012, 15:47

Pytalas czy jest ok zamiast cukru wiec pisze ze jest ok.sussine dostaniesz stevie raczej watpie predzej w aptece czy na necie
Image
start 21.03.2012
faza I 10 dni do 30.03.2012
faza II trwa nadal...
PaulinaTralalina
OBSERWATOR
OBSERWATOR
 
Posty: 93
Rejestracja: 24 Mar 2012, 20:02
Miejscowość: Krakow

Reklamy

Re: Co zamiast słodzika?

Postprzez Beni » 20 Kwi 2012, 15:54

No dobrze. A jaki słodzik w tabletkach jest "najlepszy"? (znaczy wskazany do tej diety, zdrowy czy cos tam ;) )
Image
Awatar użytkownika
Beni
GADUŁA
GADUŁA
 
Posty: 689
Rejestracja: 26 Mar 2012, 19:58

Re: Co zamiast słodzika?

Postprzez PaulinaTralalina » 20 Kwi 2012, 17:01

Ten na aspartamie bo sacharynian sodu powoduje skoki insuliny,ja jednak uzywam jaki jest pod reka I nic niepozadanego w sensie wagi sie nie dzieje
Image
start 21.03.2012
faza I 10 dni do 30.03.2012
faza II trwa nadal...
PaulinaTralalina
OBSERWATOR
OBSERWATOR
 
Posty: 93
Rejestracja: 24 Mar 2012, 20:02
Miejscowość: Krakow

Re: Co zamiast słodzika?

Postprzez Beni » 20 Kwi 2012, 18:32

A powszechna NAGONKA na aspartam? ;> ja tez uzywam jakiegos "zwylego". Ale poniewaz mi sie konczy to pomyslalam ze kupie cos porzadnego, tylko nie wiem ktore jest wlasnie to porzadne. :D
Image
Awatar użytkownika
Beni
GADUŁA
GADUŁA
 
Posty: 689
Rejestracja: 26 Mar 2012, 19:58

Re: Co zamiast słodzika?

Postprzez PaulinaTralalina » 20 Kwi 2012, 18:44

ja zajmuje takie stanowisko iż jest to nagonka i tyle, poczytalam troche co ma do powiedzenia w temacie Maniek85 to czlowiek znajacy sie na rzeczy i on twierdzi ze nie ma zadnych podstaw badan konkretnych potwierdzajacych jego szkodliwosc, Dukan w książce swojej też pisze ze jest on nieszkodliwy nawet dla kobiet w ciazy, z tym moze przesadzil, choc tak naprawde niewiadomo. JA suma sumarum mysle ze nie jest szkodliwszy od naszego "sadla" :) ale każdy ma tam jakieś swoje zdanie które ma prawo mieć. Pozdrawiam
Image
start 21.03.2012
faza I 10 dni do 30.03.2012
faza II trwa nadal...
PaulinaTralalina
OBSERWATOR
OBSERWATOR
 
Posty: 93
Rejestracja: 24 Mar 2012, 20:02
Miejscowość: Krakow

Re: Co zamiast słodzika?

Postprzez Maniek85 » 20 Kwi 2012, 20:26

Mam gdzieś artykuł porównawczy słodzików z badaniami. Jak go znajdę to wrzucę, ale nie obiecuję. Nie dalej jak dwa dni temu czytałem kolejny artykuł na temat badań z aspartamem i po raz kolejny nie potwierdzono jego negatywnego wpływu na organizm ludzki w rozsądnych ilościach. Podobnie jak jest z innymi substancjami. Lek od trucizny różni tylko dawka. Wszystko w nadmiarze jest szkodliwe. Nawet woda.
Tak na dobrą sprawę najmniej pewna jest ta wychwalana, bo naturalna Stevia. Jest bardzo mało badań na temat długofalowego wpływu na organizm ludzki, a przez przeciwników aspartamu jest stawiana wręcz na piedestale.
Maniek85
MODERATOR
MODERATOR
 
Posty: 611
Rejestracja: 06 Lut 2012, 21:59

Re: Co zamiast słodzika?

Postprzez Beni » 20 Kwi 2012, 20:38

Ok, to mozecie mi cos "polecic"? Tak po prostu (nie zwazajac na cene chwilowo). Co jest "naj"? Bo ja moge i tego zwyklego i niezwyklego uzywac.
Image
Awatar użytkownika
Beni
GADUŁA
GADUŁA
 
Posty: 689
Rejestracja: 26 Mar 2012, 19:58

Re: Co zamiast słodzika?

Postprzez PaulinaTralalina » 21 Kwi 2012, 08:54

Tak jak mówiłam używam jaki nawinie się pod rękę. W pracy koleżance podbieram z Tesco, w domu mam Kauflandowski, kupiłam jeszcze z Lidla. Nie mam jakiegos numeru jeden wśród nich względem smaku. Wcześniej przed dietą od razu wyczuwałam smak słodzika w potrawach i mi to przeszkadzało, a teraz z braku laku i kit dobry :lol: Że tak powiem nie mam wyjścia wiec albo mam słodkie jakie lubię, albo nie :D A co do innych słodzików tych "zdrowszych" to nie wiem bo nigdy nie używałam.
Image
start 21.03.2012
faza I 10 dni do 30.03.2012
faza II trwa nadal...
PaulinaTralalina
OBSERWATOR
OBSERWATOR
 
Posty: 93
Rejestracja: 24 Mar 2012, 20:02
Miejscowość: Krakow

Re: Co zamiast słodzika?

Postprzez Gika » 23 Kwi 2012, 08:40

PaulinaTralalina napisał(a):sa ok.sussina to normalny slodzik, a stevia naturalny,ale droższy o wiele bardziej


Czyli te dwa normalnie można stosować?
Image
Jupi!
Faza I - 11-04-2012 - 17-04-2012 7 dni i 3 kg mniej
Faza II - 18-04-2012 - trwa....jeszcze 5,7 kg
Faza III - 170 dni ;)
Gika
POCZĄTKUJĄCY
POCZĄTKUJĄCY
 
Posty: 10
Rejestracja: 16 Kwi 2012, 10:39

Re: Co zamiast słodzika?

Postprzez PaulinaTralalina » 23 Kwi 2012, 12:00

Można. Sussina jest jeszcze w pudrze do wypiekow dobra :)
Image
start 21.03.2012
faza I 10 dni do 30.03.2012
faza II trwa nadal...
PaulinaTralalina
OBSERWATOR
OBSERWATOR
 
Posty: 93
Rejestracja: 24 Mar 2012, 20:02
Miejscowość: Krakow

PoprzedniaNastępna


  • Reklamy

Wróć do Pytania

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

  • Reklamy